Ještě před pár lety bylo svezení v tomhle autě jenom nedostižný sen. Za poslední rok ale díky práci pro Subaru asi není auto, ve kterém bych seděl častěji. Točili jsme s ním a s Vojtou Štajfem v Bělé, venčili ho se staršími bratříčky tovky kilometrů po okreskách, městech a dálnicích. Viděl jsem zevnitř i zvenku všechno, co tenhle stroj dokáže, a sám se tomu několikrát zkusil přiblížit, více či méně marně.
to tenhle článek vzniká až teď, s dostatečně čistou hlavu, když už mi klíčky vyrvali z rukou a vliv STI trochu oslábl. Můžeme klidně donekonečna vést debaty o tom, jestli je rychlejší WRX STI, Audi S3 nebo třeba Golf R. Ale je to zbytečný. Jenom jedno z těch aut ale má veliký křídlo (i když nevěřim, že ho vážně potřebuje), díru na kapotě, syrovou duši a dlouhou historii plnou mrtvol a tos/a.491934160878356.1073741830.454135617991544/725991210805982/?type=1&permPage=1″ target=“_blank“ rel=“noopener noreferrer“>boje mezi dobrem a zlem. Je stejně tak schopné, jako přitažlivé pro zlobivé kluky. A musíte být nejenom velmi dobrý řidič, ale taky silná osobnost, abyste jeho i sebe ovládli a neskončili špatně.